5.4.3
Zákaznické (klubové) karty
Ing. Jana Ištvánfyová
Při uplatnění v sítích maloobchodních řetězců k výraznému rozšíření
a zkvalitnění služeb zákazníkům a k odlišení a zatraktivnění obchodní nabídky
je jednou z cest také zavádění zákaznických věrnostních systémů v důsledku
zvyšující se konkurence na trhu maloobchodní distribuce.
NahoruVěrnostní (zákaznické) karty
Věrnostní (zákaznické) karty řeší otázku stabilizace klientely
prostřednictvím obchodníkem definovaných slev pro své klienty a zákazníky.
Vedle zvyšování obratu díky věrným klientům poskytují věrnostní programy
obchodníkům další neméně významné výhody, mezi které patří mimo jiné:
-
získávání marketingových informací díky transakcím kartami,
-
možnost sestavování profilů preferencí jednotlivých konkrétních
klientů či vybraných skupin klientů,
-
tvorba účinné cílené reklamy,
-
snížení nákladů na propagaci.
NahoruTransakční technologie
Systém zákaznických věrnostních karet lze realizovat s využitím
různých technologií. Jedinou skutečnou alternativou pro vytvoření…