dnes je 12.7.2025

Input:

Zákaznické (klubové) karty

1.1.2011, , Zdroj: Verlag DashöferDoba čtení: 1 minuta

5.4.3
Zákaznické (klubové) karty

Ing. Jana Ištvánfyová

Při uplatnění v sítích maloobchodních řetězců k výraznému rozšíření a zkvalitnění služeb zákazníkům a k odlišení a zatraktivnění obchodní nabídky je jednou z cest také zavádění zákaznických věrnostních systémů v důsledku zvyšující se konkurence na trhu maloobchodní distribuce.

Věrnostní (zákaznické) karty

Věrnostní (zákaznické) karty řeší otázku stabilizace klientely prostřednictvím obchodníkem definovaných slev pro své klienty a zákazníky. Vedle zvyšování obratu díky věrným klientům poskytují věrnostní programy obchodníkům další neméně významné výhody, mezi které patří mimo jiné:

  • získávání marketingových informací díky transakcím kartami,

  • možnost sestavování profilů preferencí jednotlivých konkrétních klientů či vybraných skupin klientů,

  • tvorba účinné cílené reklamy,

  • snížení nákladů na propagaci.

Transakční technologie

Systém zákaznických věrnostních karet lze realizovat s využitím různých technologií. Jedinou skutečnou alternativou pro vytvoření

Nahrávám...
Nahrávám...